„Ako si to Vy viete predstaviť, tak to my vieme zrealizovať.“
Hotel Turiec ponúka na dvoch poschodiach sedem elegantných a exkluzívnych konferenčných a spoločenských priestorov, ktoré sú vhodné na organizovanie konferencií, školení, firemných stretnutí a rôznych spoločenských a kultúrnych podujatí.
Prečo si vybrať práve nás:
- bezkonkurenčná centrálna poloha hotela
- vysoká kvalita služieb za rozumnú cenu
- individuálny prístup ku každému zákazníkovi
- flexibilita priestorov, množstvo alternatívnych riešení
- kompletný servis – všetko vybavíme za Vás do posledného detailu
- personál ochotný splniť všetky Vaše požiadavky
- Info: p. Rantová | 0907 313 7330907 313 733
Služby:
parkovisko – hoteloví hostia, ale aj účastníci konferencií a spoločenských akcií majú parkovanie zdarma
strava – organizátori konferencií a spoločenských akcií si môžu vybrať z bohatého výberu jedál a nápojov
typ sedenia – s prihliadnutím na kapacitu miestnosti
a počet účastníkov sa vieme rozmiestnením stolov a stoličiek plne
prispôsobiť Vašim požiadavkám
Technické vybavenie
- pripojenie na internet/WiFi
- plazmový televízor
- data/video projektor
- premietacie plátno
- ozvučenie, bezdrôtový mikrofón
- rečnícky pult
- flipchart
- písacie potreby
Výzdoba
- výzdoba stolov – obrusy, servítky, organzy, sviečky, ozdoby
- návleky na stoličky
- balónová výzdoba
- kvetinová výzdoba
- stand-by stoly
- informačné stojany
- označenie stolov, menovky, menu karty
- vyrezávané ovocie
- ľadové sochy
- čokoládová fontána
Ostatné
- šatňa
- fajčiarska miestnosť
- profesionálna obsluha
- F&B Manager k dispozícii počas celej akcie
- fotograf, kameraman
- hudba – DJ, ľudová, skupina